> Te huur > Mechelen > Bedrijfsvastgoed > De Regenboog 11, 2800 Mechelen

De Regenboog 11, 2800 Mechelen

De Regenboog 11 - 2800 Mechelen

Wat vind je van deze fiche? We horen graag je mening!

Beschrijving

Kantoren met bijhorende dienstverlening voor startende en/of kleine bedrijven gelegen vlakbij de afrit van Mechelen Zuid.
De oppervlakte van de kantoren varieert van 18 m² tot 50 m².

--------
te huur - kantoor (2 units, 10 - 242 m²)

--------

Bedrijvencentrum Mechelen, Regenboog 11.



Het bedrijvencentrum is een verzameling van geïndividualiseerde kantoorruimten in combinatie met het aanbod van een aantal gemeenschappelijke faciliteiten en voorzieningen.



De klanten komen uit verschillende sectoren en werken in een zeer gemoedelijke sfeer.



De onthaalmedewerker staat elke dag klaar voor alle vragen. Het onthaal/secretariaat is er om te helpen, zonder dat men hiervoor hoeft te betalen.



Er is een lounge/ coffeecorner met terras waar men kan werken, vergaderen, lunchen en ontspannen. Er is ook een douche voorzien voor de sportievelingen en elektrische fietsen die klaar staan om te gebruiken. Een interactive whiteboard is beschikbaar, waardoor men tevens de mogelijkheid heeft tot videoconferencing. Dit interactive whiteboard staat gratis ter beschikking voor onze klanten.



Daarnaast is er gratis en ruime parkeergelegenheid met twee laadpunten voor elektrische wagens. Dagelijks  wordt gratis vers fruit aangeboden en elke middag is er verse soep verkrijgbaar aan een zeer voordelige prijs.



Er wordt gewerkt mett flexibele contracten, opzegbaar op 3 maanden.



De huurprijzen zijn inclusies alle diensten, kosten en parkeergelegenheid.



Inbegrepen diensten




  • Onthaal

  • Telefoonpermanentie

  • Gebruik van 2 vergaderzalen (1 tot 20 personen, 1 tot 8 personen)

  • Postbehandeling (koeriersdiensten, frankeren)

  • Algemene secretariaatsdiensten en licht secretariaatswerk (mailing, maken mapjes, rekrutering personeel)

  • Gebruik van gemeenschappelijke kantoormachines (fotokopieertoestel, fax- en scantoestel, bindsysteem, snijmachine)



Inbegrepen kosten




  • Telefoontoestel + abonnement

  • Airco

  • Elektriciteit

  • Internet

  • Schoonmaak kantoor

  • Parking



Kantoor van 18m² ingericht voor 2 à 3 personen (max. 4 personen) = 800euro/maand excl. btw (inclusief bovenvermelde diensten en kosten)



Kantoor van 23m² ingericht voor 4 personen (max. 6 pers.) = 890 euro/maand excl. btw (inclusief bovenvermelde diensten en kosten)



Kantoor van 50m² ingericht voor 8 personen (max. 10 pers.) = 1600 euro/maand excl. btw (inclusief bovenvermelde diensten en kosten)


Kantoren met bijhorende dienstverlening voor startende en/of kleine bedrijven gelegen vlakbij de afrit van Mechelen Zuid.
De oppervlakte van de kantoren varieert van 18 m² tot 50 m².

--------
te huur - kantoor (2 units, 10 - 242 m²)

--------

Bedrijvencentrum Mechelen, Regenboog 11.



Het bedrijvencentrum is een verzameling van geïndividualiseerde kantoorruimten in combinatie met het aanbod van een aantal gemeenschappelijke faciliteiten en voorzieningen.



De klanten komen uit verschillende sectoren en werken in een zeer gemoedelijke sfeer.



De onthaalmedewerker staat elke dag klaar voor alle vragen. Het onthaal/secretariaat is er om te helpen, zonder dat men hiervoor hoeft te betalen.



Er is een lounge/ coffeecorner met terras waar men kan werken, vergaderen, lunchen en ontspannen. Er is ook een douche voorzien voor de sportievelingen en elektrische fietsen die klaar staan om te gebruiken. Een interactive whiteboard is beschikbaar, waardoor men tevens de mogelijkheid heeft tot videoconferencing. Dit interactive whiteboard staat gratis ter beschikking voor onze klanten.



Daarnaast is er gratis en ruime parkeergelegenheid met twee laadpunten voor elektrische wagens. Dagelijks  wordt gratis vers fruit aangeboden en elke middag is er verse soep verkrijgbaar aan een zeer voordelige prijs.



Er wordt gewerkt mett flexibele contracten, opzegbaar op 3 maanden.



De huurprijzen zijn inclusies alle diensten, kosten en parkeergelegenheid.



Inbegrepen diensten




  • Onthaal

  • Telefoonpermanentie

  • Gebruik van 2 vergaderzalen (1 tot 20 personen, 1 tot 8 personen)

  • Postbehandeling (koeriersdiensten, frankeren)

  • Algemene secretariaatsdiensten en licht secretariaatswerk (mailing, maken mapjes, rekrutering personeel)

  • Gebruik van gemeenschappelijke kantoormachines (fotokopieertoestel, fax- en scantoestel, bindsysteem, snijmachine)



Inbegrepen kosten




  • Telefoontoestel + abonnement

  • Airco

  • Elektriciteit

  • Internet

  • Schoonmaak kantoor

  • Parking



Kantoor van 18m² ingericht voor 2 à 3 personen (max. 4 personen) = 800euro/maand excl. btw (inclusief bovenvermelde diensten en kosten)



Kantoor van 23m² ingericht voor 4 personen (max. 6 pers.) = 890 euro/maand excl. btw (inclusief bovenvermelde diensten en kosten)



Kantoor van 50m² ingericht voor 8 personen (max. 10 pers.) = 1600 euro/maand excl. btw (inclusief bovenvermelde diensten en kosten)


Bezoek het pand

Vul jouw contactgegevens hieronder in en de makelaar contacteert je.

Details

Energie

Downloads

Geen documenten

Financieel

Prijs € 1.490

Aangeboden door

DGI

Bedereven in bedrijfsvastgoed
DGI - Sinds 1999 zijn wij GEBRAND OP HET REALISEREN VAN UW VASTGOED AMBITIE! Of u nu op zoek bent naar een bedrijfsgebouw of wilt verkopen, bij ons bent u aan het juiste adres. Met ons gedreven team van professionals en expertise in verkoop, verhuur, investeringen, advies en beheer, bieden wij een uitgebreide 360°-aanpak voor uw vastgoedproject. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek hoe Marina De Groof en het DGI-team uw partner kunnen zijn bij het realiseren van uw vastgoed ambitie.
Logo van makelaar: DGI